This website requires JavaScript.

Гарантійне обслуговування

В TECHNOLOGIC – тільки сертифікована техніка для продажу на території України.

img

Під час використання виявили несправності техніки?
Не впадайте у відчай!

Зверніться до нашого авторизованого сервісного центру.
img
Просто зателефонуйте нам – ми точно допоможемо!
Номер для зв'язку: 044 503-34-59
img
Приходьте до нас В technologic — і МИ надамо Вам рішення. НАША АДРЕСА
img
  • Speedata (термінали збору даних )

  • Asap Pos (cканери штрих-кодів,термінали збору 
даних, POS обладнання, принтери чеків )

  • IDPRT ( принтери чеків, принтери етикеток)

  • Bixolon (принтери етикеток)

  • Maken (POS обладнання)

  • Supoin (cканери штрих-кодів)

  • BSC (аплікатори)

  • Newland (cканери штрих-кодів, термінали збору даних,
прайс чекери)

  • Posiflex (POS обладнання)

  • Honeywell (cканери штрих-кодів, термінали збору даних,
принтер нетикеток, принтер чеков)

  • Zebra (cканери штрих-кодів, термінали збору даних)

Для гарантійного обслуговування товару:

* Прийняття товару для гарантійного обслуговування — згідно з чинним законодавством України (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)

  • детально опишіть проблему і недоліки товару;
  • надайте товар в повній комплектації та з технічною документацією;
  • не забудьте гарантійний талон виробника (якщо передбачається комплектом поставки), з вказаною датою продажу, ПІБ та підписом покупця;
  • та документ-підтвердження факту придбання товару* (товарний або електронний фіскальний чек, видаткова накладна — у разі покупки з доставкою).

Якщо його втрачено, звертайтеся за номером: 0 800 507 800 або 044 290 90 45. Ми запропонуємо варіанти розв’язання проблеми!

ВАЖЛИВО! Товар, що введено в експлуатацію за допомогою підключення до систем газопостачання, водопостачання або будь-якого іншого виду монтажу, обслуговується за місцем установки. Щоб оформити заявку на виїзд сервісного інженера, варто звернутися безпосередньо в АСЦ. Актуальні контакти вказано в гарантійному талоні, на сайті виробника або за номерами: 0 800 507 800 або 044 290 90 45.

Гарантія на будь-який товар від 1-го року до 5-ти років

Точний термін вказаний в картці кожного товару

img

На жаль, не зможемо надати гарантійне обслуговування, якщо:

  • У товарі прослідковується некваліфіковане стороннє втручання та/або несанкційний ремонт;
  • Товар використовували неправильно, не за призначенням або всупереч правилам, що зазначені у супровідних документах;
  • Знищено серійний номер (стертий, затертий) або ж він став нерозбірливим; також якщо відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування, передбачені виробником.
  • Порушено правила та умови транспортування та експлуатації виробу, що зазначені в інструкції.
  • Дефект спричинено навмисною зміною конструкції, схеми виробу або ж програмного забезпечення.
  • Дефект спричинено дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача чи третіх осіб.
  • Всередині виробу виявлено сліди сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, сліди впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, невідповідної вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу.
  • Товар зношений у зв’язку з його експлуатацією.
  • Використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.
  • Виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить в комплект виробу, а також якщо помічено неправильну установку програмного забезпечення.

Деталі про причини дострокового припинення гарантії — знайдете у гарантійному талоні виробника чи магазина-реалізатора.

Є питання?

Якщо у вас є питання – напишіть нам. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

/img
Підпишіться на новини та дізнавайтесь про нові акції першими!