This website requires JavaScript.

Тестуй обладнання з TECHNOLOGIC

Будь впевнений в тому що ти купуєш, проведи своє власне тестування будь-якого обладнання.

img

Щоб отримати товар на тестування потрібно:

Максимальний термін на який може бути наданий товар на тестування : 30 робочих днів.
  • Надіслати запит;
  • Дочекатись обробки запиту менеджером компанії;
  • Надати гарантійний лист або залогові кошти;
  • Узгодити доставку.

Щоб отримати товар на тестування потрібно:

Максимальний термін на який може бути наданий товар на тестування : 30 робочих днів.
  • Повернути товар в офіс Technologic;
  • Дочекатись перевіки стану та комплектації товару;
  • Отримати залогові кошти або гарантійний лист;
  • Почати співпрацю!

На жаль, не зможемо прийняти товар з тестування, якщо:

  • У товарі прослідковується некваліфіковане стороннє втручання та/або несанкційний ремонт;
  • Товар використовували неправильно, не за призначенням або всупереч правилам, що зазначені у супровідних документах;
  • Знищено серійний номер (стертий, затертий) або ж він став нерозбірливим; також якщо відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування, передбачені виробником.
  • Порушено правила та умови транспортування та експлуатації виробу, що зазначені в інструкції.
  • Дефект спричинено навмисною зміною конструкції, схеми виробу або ж програмного забезпечення.
  • Дефект спричинено дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача чи третіх осіб.
  • Всередині виробу виявлено сліди сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, сліди впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, невідповідної вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу.
  • Товар зношений у зв’язку з його експлуатацією.
  • Використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.
  • Виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить в комплект виробу, а також якщо помічено неправильну установку програмного забезпечення.

Деталі про причини дострокового припинення гарантії — знайдете у гарантійному талоні виробника чи магазина-реалізатора.

Є питання?

Якщо у вас є питання – напишіть нам. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

/img
Підпишіться на новини та дізнавайтесь про нові акції першими!