This website requires JavaScript.

COVID-19 поведінка покупок: які продукти покупці вважають за краще замовляти в Інтернеті?

Оскільки covid-19 змінює поведінка клієнтів, ми дивімося на продукти, які покупці перевігають купати онлайн, а не особисто.

Пандемія назавжди змінила поведінку споживачів:

  • У США 29% опитаних споживачів заявляють, що ніколи більше не повернуться до персональних покупок;
  • У Великій Британії 89% покупців кажуть, що скоротили або припинили відвідування магазинів через COVID-19;
  • 43% респондентів із Великобританії заявляють, що вони продовжать купувати так само, навіть після того, як все повернеться до «нових норм».
  • Хоча електронна комерція і не в змозі повністю компенсувати втрачені продажі в автономному режимі, вона впровадилася в повсякденне життя людей різного віку по всьому світу.

Ось деякі приклади:

  • Під час карантину британські пенсіонери (віком старше 65 років) витратили на доставку продуктів онлайн на 94% більше, ніж за аналогічний період 2019 року;
  • Щоб задовольнити попит, що росте, британські супермаркети оголосили про розширення кількості слотів доставки майже до 3 мільйонів порівняно з 2,1 мільйонами до пандемії;
  • У США безпрецедентне зростання онлайн-попиту змусило Walmart, Amazon, Dollar Tree та 7-Eleven найняти 300 000 працівників.

Крім того, лише в березні глобальний трафік до роздрібних веб-сайтів досяг 14,3 мільярдів відвідувань - майже вдвічі більше за населення Землі. Не дивно, що з більш ніж 4 мільярдами відвідувань Amazon вважається найвідвідуванішим сайтом електронної комерції у світі. Але чи змінив COVID-19 переваги покупців? Які продукти покупці вважають за краще купувати онлайн, а не в мережі? Які категорії є найпопулярнішими? Щоб відповісти на ці питання, були проаналізовані результати опитувань покупців у США та Великобританії, яких запитали, чи вони навмисне придбали якийсь із запропонованих предметів онлайн, а не у фізичному магазині через COVID-19. В результаті було складено список улюблених онлайн-категорій у цих країнах (квітень-травень 2020 року).

 

Источники: Fast, Statista, InternetRetailing, RetailGazette, CNN

Коментарі
Додати коментар

Читайте також